rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Orman Cini ve Aslan Kral -1-

uzak diyarlardan birinde bir orman cini yaşarmış.bu cin için orman hayatmış,herşeymiş.Cinin bi de uzun kocaman kanatları varmış.Arada sıkıldığı zaman bunları kullanırmış.Çünkü arkadaşlarının hepsinde bu kanatlar varmış.Gökyüzünde dolaşır dolaşır sonra yere inerlermiş.Bir gün bu küçük orman cini ormanın derinliklerinde tek başına yürürken karşısına kocamaaan bir aslan çıkıvermiş.Aslan ormanlar kralıymış.Orman cini kızmış bu aslana.Çünkü ormanın tek hakimi olarak kendisini görüyormuş.aslanı hiç sevmemiş cin.sürekli ormanın sahibi olmak için tartışırlarmış.ama nasıl olduysa küçük orman cini bu aslana aşık olmuş.onun heybetine,sert görünüşüne,sert görünüşünün altındaki hassas kalbine vurulmuş.İşte o zaman cin vazgeçmiş orman için savaşmaktan.anlamış ki aslında sadece aslanın yanında olmak istiyormuş.


aslan da orman cinini seviyormuş ama kanatlarını kesip atmasını istemiş.cin 'olmaz!' demiş.'yapamam. nasıl olsa kendiğinden düşecekler bir süre sonra' demiş.aslan kızmış 'hayır!' demiş. 'şimdi kesmeni istiyorum.canın istediği zaman gökyüzüne yükseklere uçmanı istemiyorum.kanatlarınla beraber seni uçmaya teşvik eden arkadaşlarına da veda edeceksin' demiş.Cin korkmuş aslandan 'yapamam!' demiş ve uçarak uzaklaşmış sonra ağaçların arasında aslana bakmış.gökyüzünde yapayalnız olmak istemediğine karar vermiş ve ilerde kendisini bekleyen arkadaşlarından kaçmış.tek başına ağaç kavuğuna sığınmış, kanatlarını kesmiş ve doğru koşmuş aslanın yanına elleri kanlar içinde göstermiş kanatlarını 'bak!' demiş. 'kestim kanatlarımı.diğerleri de yok artık' demiş.


Aslan önce kanatlara sonra orman cinine uzun uzun bakmış.'artık bir önemi yok.artık istemiyorum seni' demiş.cin şaşırmış 'ama ben senin için yaptım bak kestim kanatlarımı sensiz olmaktansa kanatsız olmak istiyorum ' demiş.aslan 'istemiyorum...' demiş.Orman cini koşarak gitmiş kovuğuna.günlerce çıkmamış ordan.sonra çıkıp birdaha gitmiş aslanın yanına.aslan görmüş orman cinini ama görmemezlikten gelmiş.Cin aslanın önüne geçtikçe aslan başını diğer tarafa çeviriyormuş.orman cini başlamış ağlamaya.'neden bana bunu yapıyorsun!senin için herşeyi yaptım!' demiş.'neden şimdi istemiyorsun ' diye sormuş. Aslan heybetini bozmadan cevap vermiş.bu kez yüzünde hç şevkat yokmuş. 'istemiyorum seni.istemeyeceğim de' demiş.Cin yine koşmuş gitmiş kovuğuna.bu sefer daha da uzun süre çıkmamış yeni yuvasından.kanatlarını kestiği için artık uçamıyormuş da.ne yapacağını şaşırmış.çaresizmiş.


kovuğun etrafında yaşayan arkadaşları sürekli dışarı çıkarmaya çalışmışlar orman cinini.orman cini hiçbirşey yapmak istemiyormuş ama bazen çıkıyormuş dışarı.gülücükler saçıyormuş etrafa ama hemen kovuğuna dönüyormuş sonra ve orada gülücükler yokmuş.Orman cini dayanamayıp bir daha gitmiş aslanın yanına.Aslan artık bunalmış bir şekilde 'git artık' demiş.'senin yerinde bir başkası var' demiş.cin hayatının en büyük üzüntüsünü yaşamış o gece.kovuğuna sığınmış yine her zaman olduğu gibi.bu sefer arkadaşlarını da duymuyormuş hiç.aslanı silip atmış o gece.


cin artık ormanı da istemiyormuş.kanatlarını sırtına yapıştırmış uçmayı denemiş, olmamış. ağaçlara tırmanmayı denemiş.düşmüş canı yanmış.cin aslanı seviyormuş hala ama unutmak da istiyormuş...

0 yorum:

Yorum Gönder