rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Orman Cini ve Aslan Kral -4-

Aslan kral nerdesin? çok uzun zaman oldu. özledim... anlaşmamızı kabul ederken bu kadar uzun süreceğini bilmiyordum. iptal edemez miyim? yine eskisi gibi seni görmeye gelemez miyim? sana ait herşeyi sahiplenemez miyim? herşeyi de istemiyorum aslında kalbini istiyorum kralım, sadece kalbin benim olsun...

Kralım ben neden seni unutamıyorum. sanırım nedenini biliyorum. karşıma senden başka beni gerçekten seven biri çıkmadı. senin gibi,beni gerçekten sahiplenen, dokunmaya kıyamayan biri...

Beni çok üzüyorsun.Bana şu sıralar acıdan başka hiçbirşey vermiyorsun kralım. ben neden hala seni seviyorum. Kanatlarımı çaldın! beni bu hale sen getirdin...

sığınacak bir liman istiyorum açık denizde dalgaların arasında derinlere süzülmek istemiyorum. yoruldum daha fazla gücüm kalmadı. dayanamıyorum. ya sen ya da bir başkası artık kurtarsın beni...

Denemedim mi kurtulmayı bu denizden.denedim ama çıktığım limanlar yanlıştı.Çürüktü iskeleleri. tekrar tekrar düştüm. o iskeleleri ben yıkmadım. çürüklerdi. ama ben suçlu gözüktüm aslan kral.en sonunda yine açıldım denizlere...ne kadar sürer bilmiyorum. seni istiyorum aslan kral nerdesin??? Ne zaman geleceksin?...

biliyor musun seni ufuk çizgisine benzetiyorum...

yakın gözüküyorsun ama çok uzaksın.atlıyorum suya,yüzüyorum yüzüyorum... ama aramızdaki uzaklık yine aynı.yine uzaktan bakıyorsun bana. sana yaklaşmaya çalışırken kendi sonumu getiriyorum denizin ortasında yapayalnız, güçsüz kalıyorum.en sonunda ne olacak biliyor musun? sen bana öyle uzaktan bakarken suların derinliklerinde nasıl boğulduğumu, nasıl kaybolup gittiğimi izleyeceksin... üzülür müydün bunu gördüğünde?

0 yorum:

Yorum Gönder